Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

«Παλιές γραφές» - Γράφει ο Κομπλίτσης Αποστόλης

 


Παλιά αλλά…επίκαιρα δημοσιευμένα κείμενα από το προσωπικό μου αρχείο. Δυστυχώς μετά από τόσα χρόνια τα ίδια προβλήματα στην κοινωνία υπάρχουν και εντείνονται όλο και περισσότερο. Οι αρμόδιοι,που τόσα χρόνια ο λαός «αναγνωρίζει» με την ψήφο του, κοφέβουν συστηματικά. Κοφέβουν γιατί αυτή είναι η ιδεοληπτική τους πρακτική. Μια πρακτική που στηρίζει τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα αλλά και το προσωπικό και οικονομικό όφελος των ιδίων...

Εν Ελλάδι

Πήρα το γράμμα σου φίλε και σε ευχαριστώ που με θυμήθηκες. Μου γράφεις ότι δεν περνάς καλά, ότι έχεις πολλά προβλήματα στη χώρα που ζεις και εργάζεσαι. Μου γράφεις ότι υπάρχει μεγάλη ανεργία, μεγάλη ακρίβεια, ότι τα παιδιά σου στο σχολείο που πάνε, δεν μαθαίνουν σχεδόν τίποτα και αναγκάζονται να πηγαίνουν φροντιστήριο και εσύ πληρώνεις, ενώ σου έχουν πει πως η εκπαίδευση είναι δωρεάν.Μου λες πως οι ίδιοι εκπαιδευτικοί προτρέπουν τα παιδιά να πηγαίνουν φροντιστήριο διότι οι περισσότεροι αδιαφορούν. Επίσης μου γράφεις ότι πληρώνεις μεγάλους φόρους και δεν ξέρεις που πάνε τα λεφτά σου, διότι για να κάνεις μία δουλειά πρέπει να δώσεις χρήματα σε διάφορους κοινωνικούς λειτουργούς (όπως θέλουν να λέγονται).

Μου λες ότι το σύστημα υγείας δεν λειτουργεί προς όφελος των εργαζομένων και είσαι αναγκασμένος να πληρώνεις αδρά, μπας και δεις την υγεία σου. Επίσης μου γράφεις πως υπάρχει μεγάλη διαφθορά σε αστυνομικούς, δικαστές, παπάδες, πολιτικούς και δημάρχους. Μου λες πράγματα τα οποία δεν μπορώ να πιστέψω, όπως ότι ο μεγάλος σου γιος τελείωσε το πανεπιστήμιο και είναι πέντε χρόνια άνεργος και ότι τον τρέχεις από βουλευτή σε βουλευτή, μπας και τον διορίσουν σε μία πρόχειρη δουλειά. Τελικά αυτά που μου γράφεις είναι ότι ζεις σε μία λάθος χώρα με μεγάλη διαφθορά. Επίσης μου γράφεις όλα αυτά φίλε, αλλά δεν μου λες εσύ τι κάνεις για να μη συμβαίνουν αυτά στη χώρα που ζεις. Φώναξες ποτέ με τους άλλους συμπολίτες σου ή απλά βολευόσουν και έλεγες πως σε σένα δεν θα συμβούν αυτά; Αγωνίστηκες ποτέ μέσα από το συνδικάτο σου για καλύτερο μεροκάματο, για καλύτερες συνθήκες εργασίας, ώστε να μην υπάρχουν υπερκέρδη από τους λίγους, αλλά τα εισοδήματα να μοιράζονται πιο δίκαια σε όλους και να υπάρχει αξιοκρατία και διαφάνεια; Μήπως φίλε δεν έχεις κάνει τίποτα μέχρι τώρα και τρέχεις από συγκέντρωση σε συγκέντρωση πολιτικών που τους χειροκροτείς και γίνεσαι κλικαδόρος; Το μεροκάματο φίλε και το δικαίωμα για καλύτερη ζωή δεν έχουν χρώματα και κόμματα και τα προβλήματα, μικρά ή μεγάλα, λύνονται με συνεχή αγώνα και πίεση σε αυτούς που επιλέγεις κατά καιρούς να σε κυβερνήσουν.

Στα λέω αυτά φίλε μου γιατί εδώ στη χώρα που εγώ ζω δεν έχουμε τέτοια προβλήματα. Δεν έχουμε διαφθορά από τους δημόσιους λειτουργούς, έχουμε δικαιοσύνη, αξιοκρατία, υπάρχει σεβασμός στον πολίτη. Παράγουμε πολιτισμό με την καθημερινή συμπεριφορά των διοικητών, γι’ αυτό αν θες φίλε μου παράτησε τα όλα και έλα εδώ να πορευτούμε μαζί για να γίνει καλύτερη η ζωή όλων μας.

Σου στέλνω χαιρετισμούς και σου λέω να μην τους πιστεύεις όταν σου λένε για συναίνεση και εργασιακή και κοινωνική ειρήνη. Ψέματα σου λένε. Το μόνο που θέλουν είναι να σε αποδυναμώσουν ιδεολογικά και να σε βάλουν να βλεπεις με καχυποψία τον συνάνθρωπο σου. Δεν θέλουν να σε βλέπεις μονιασμένο. Αντιστάσου φίλε μου, δείξτους ανυπακοή, κάτι μπορείς να καταφέρεις.

Σε χαιρετώ, ο φίλος σου Αποστόλης

13/02/2024